Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs SIA KANIKA reģ.nr.40203532236 no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:
Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.
1. Piegādes un samaksas kārtība
Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus.
Pārdevējs nodrošina preču piegādi 7 dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci. Preces saņemšanas vai piegādes veidu Pircējs izvēlās veicot pasūtījumu un apmaksājot to.
2. Atteikuma tiesības un naudas atmaksa
Ja pasūtījums netiek apmaksāts 2 darba dienu laikā Pārdevējam ir tiesības uzskatīt, ka pasūtījums ir atcelts.
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža vai uzreiz pēc pasūtījuma apmaksas, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli uz e-pastu info@kanika.lv. Atteikuma vēstulē jānorāda pasūtījuma numurs un klienta e-pasts, kas tika reģistrēts pasūtījuma brīdī. Pārdevējs divu darba dienu laikā atbildē nosūtīs atteikuma veidlapu, kas pircējam ir jāaizpilda 5 kalendāro dienu laikā no nosūtīšanas brīža. Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atgriezt preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.
Samaksātie līdzekļi tiek atgriezti tikai uz to pašu kontu, no kura tika veikta pasūtījuma apmaksa.
3. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
Pasūtītās preces pēc nevar atdot atpakaļ, ja tās ir atvērtas;
Pasūtītajām precēm ir bojāts iepakojums un tās nav oriģinālajā stāvoklī;
Pasūtītās preces ir paūtītas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā".
Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
4. Preču maiņa
Iegādāto preci var apmainīt pret identisko, ja apstiprinās, ka piegādātā prece bijusi bojāta. Šajā gadījumā izmaksas sedz Pārdevējs. Ja Pircējs pārdomā un vēlas samainīt preci pret citu, tad apmaiņas piegādes izdevumus sedz Pircējs.
5. Datu apstrāde
Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.
Vairāk informācija par datu apstrādi atradīsiet mūsu Privātuma Politikā.